مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 17:302021-09-12فرهنگي

سینمای کردستان در مسیر توسعه 


به مناسبت روز ملی سینما نخستین پروژه سمعی و بصری بخش خصوصی در سنندج، سینماهای جدید در سقز و کامیاران افتتاح شد و پلات های جدید نیز در دیواندره، - ایسنا/کردستان به مناسبت روز ملی سینما نخستین پروژه سمعی و بصری بخش خصوصی در سنندج، سینماهای جدید در سقز و کامیاران افتتاح شد و پلات های جدید نیز در دیواندره،مریوان و سقز تا پایان سال افتتاح می شود.

آیین ملی روز سینما امروز یکشنبه( 21 شهریور) با حضور مسئولان استانی و جمعی از فعالان سینمایی در کانون فرهنگی و تربیتی هادی رستگار (شهید معتمدی) و با افتتاح نخستین پروژه سمعی و بصری بخش خصوصی استان کردستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به تشریح اقدامات و فعالیت های این نهاد در چندسال گذشته پرداخت.

عبید رستمی با اشاره به پروژه ساخت تالار مرکزی استان کردستان اعلام کرد که از سال 82 تا انتهای سال 96 با 10 میلیارد تومان اعتبار فقط 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در چهار سال گذشته با 82 میلیارد تومان اعتبار پیشرفت فیزیکی آن به بالای 70 درصد رسیده است.

وی افزود: این تالار با 14000 متر مربع زیربنا دارای پنج طبقه و یک سالن 1200 نفری بوده که قابلیت میزبانی نشست های بین المللی را هم دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای کردستان در مسیر توسعه 

سینمای کردستان در مسیر توسعه